FANDOM

Joz

Spojrzałeś na obrazek? Masz warna.

Jozowi powinni odebrać moda.

Adecristo o Jozie

O, Joz przyszedł, będzie pogrom.

Ankietowany z Familiady o Jozie

Wasza rozszerzona opinia nikogo nie obchodzi.

Joz majaczący po wstawieniu zbyt wielu warnów.

Rafaello.

Olvr,

być może o Jozie

być może o Jozie

Joz = Adecristo - (Awesomeness + Space Marine)

Kamkaskan o Jozie

Joz - Moderator PBP, niezbyt dobry, rzekłoby się nawet, że aż kiepski, żeby nie powiedzieć 'nienajlepszy'. Ma prawdopodobnie najwyższą ilość postów na forum, niemal czterokrotnie przebijając admina, M-Rexa. Przyczyna wielu kontrowersji i jednego Soboru Watykańskiego, na którym ustalono jedynie to, że bagietka jest robiona z mąki, a nie ziemniaków.

==

Wiek Joza ==

Jedna z niewielu zagadek Pivot Boo PL, a także Wielkich Zagadek XXI wieku, niewyjaśniona do tej pory.

Rok temu Joz napisał, że ma 13 lat, czyli dziś ~14 lat

Po rozpoczęciu afery Jozowowiekowej, zmienił w poście, że ma 15 lat, czyli dziś 16.

Jego głos przez Skype brzmi, jakby miał lat 12.

Jego styl pisania wygląda na lat conajmniej 20

Jego celność i sposobność do dawania warnów na forum figuruje w okolicach lat -12.

Obliczmy.

14+16+12+20-12=50

50:5=10

Ale to jednak trochę dziwne.

==

Skille Joza ==

Joz, będąc modem PBP, otrzymał od admina zestaw skilli do tępienia nubów i postów bardziej zajebistych od niego. Oto one:

Stupidity Cartographing - wyszukiwanie debilnych postów.

Flame - Prosty skill polegający na psychicznym zniszczeniu forumowicza, by dał sobie spokój.

UberFlame - Udoskonalona wersja, niemal zmusza do opuszczenia forum lub pocięcia się. Zależy od zdrowia psychicznego ofiary.

Light Warn - ostrzeżenie słowne, zmusza delikwenta do refleksji nad swoim życiem i czy powinien zacząć nosić kalesony.

Heavy Warn - realne ostrzeżenie na forum, ale oprócz skutków rodem z Light Warna, Heavy Warn dodaje jeszcze +10 postów w temacie "Skargi na moderatora" z nickiem tego, kto go wystawił.

Ban - skill Elitarny, zamyka jadaczkę spamerowi/pokemonowi/ludkowi fajniejszemu niż on na czas niekiedy nieokreślony. Ba, jest 20% szansa na całkowitą banicję ze Świata Doczesnego, tj. forum.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki